04 August 2010

Abstained Lagi:

Basically, I am excited. Kalau nak ikut hati yang excited ni, nak aje aku rilis esok-esok jugak Abstained Agogo #8 ni. Tapi memandangkan masa yang terbaik adalah lepas raya, maka lepas raya it is then. Apa risau? Bukan sapa peduli pun. Konten semua dah cukup. rencana dah cukup. Inetrviews dah cukup. Reviews pun ada. Kalau tak cukup pun bukannya aku tak boleh tulis satu artikel on the spot untuk kasi cukup. Almaklumlah, dah lama tak menulis, writers block tak kena lagi. Haha.

Thank you kepada para bands yang sudi ditemuramah oleh aku. Penat la juga aku menemuramah dan aku tahu mereka juga penat ditemuramah. Haha. Kepada yang tak reply msg temubual request aku kat Myspace tu, takpelah. Mungkin takde rezeki aku nak temubual diorang. Or mungkin diorang buzy.

Tapi at least maklumkan lah. Jangan buat aku tertanya-tanya. Gua nak follow up pun naik segan. Kalau tak nak jawab, cakap je, bukannya gua nak kecik hati. Gua boleh paham.Takde masalah. Macam bebudak 2nd Combat tu. Ok je inform aku yang diorang hanya buat interview face to face. Aku pulak memang tak reti nak catit kalau buat face to face. Kesudahannya melepas lah aku nak interview 2nd Combat. Tapi aku appreciate sangat diorang ambik masa untuk maklumkan pada aku about the situation. Takde lah aku asyik tunggu je.

Satu je lagi yang buat aku termangu hari ini. Berapa ringgit aku nak jual fanzine ni. Zaman-zaman 90an dulu harga standard dia RM2 je plus stamps. Skang? Aku dah la memang dah berkurun tak ikut perkembangan fanzine malaysia. Kang aku letak RM5 kang macam mahal sangat. Tengok la dulu pada kos printing. Tapi kalau aku jual RM5 pun, aku akan pastikan benda ni berbaloi. And most probably its going to be more than the usual 40 pages format. Itll worth the money, i hope.

Hopefully akan ada yang terinspirasi untuk terbitkan fanzines sendiri lepas ni.. huhu.

No comments: