14 September 2010

Abstained Agogo - The Merch:


click for a larger view

Diatas adalah merchandise pertama kami. Not in a million years I would have thought that I would print that on t-shirts. T-shirt tersebut sebenarnya dicetak tanpa niat untuk disebarkan secara besar besaran pun. Hanya untuk diedarkan kepada ahli keluarga Abstained Agogo sahaja sebagai kenang kenang just in case isu kelapan tersebut benar benar menjadi isu kami yang terakhir. Mungkin juga kerana kami tida pernah menyangka yang sambutan terhadap Fanzine tersebut begitu baik dan memberangsangkan.

T-shirt diatas dicetak dengan sangat minima. Hanya 20 helai dengan saiz yang juga sangat terhad. Yang ada ditangan saya hanya lah saiz L dan XL sahaja. Saiz lain semuanya sudah dibeli dan dipaksa beli. Hahaha.

Untuk isu ke sembilan mungkin akan ada lagi t-shirt yang akan saya cetak. Saya seorang yang sentimental dan sangat menghargai sentimental value. Jadi ianya lebih kepada kepuasan diri sendiri.

Sekiranya anda berbadan besar atau berbadan dua dan ingin bergaya dengan t-shirt abstained agogo yang ultra terhad ini, harganya adalah RM25 termasuk kos pos. Boleh hubungi saya melalui email benignism@yahoo.com atau sms detail ke 012-9147494. Till then..

Cheers.

p/s Thank you Muhd Aliff for the graphic and Atoi Switch2Tee for the printing.

1 comment:

AliF said...

terharu beb ang sbut nma aku.
dlm idop aku,xrmai yg hrgai hasil keja aku. walaupun utk bnda yg simple aku wt kt ang,ang hrgai. serious terharu. ^^