16 August 2010

Tired of Being Too Damn Tired:

Boleh pulak kena ulser. Nak telan air liur pun seksa zahir batin apatah lagi nak makan. Kang tak makan kang hensem la plak. Tall Dark and Handsome. Buat masa ini biarlah tall dark and chubby aje. Apa apa hal layan Aparattus Hardcore Religion dulu seround.

Akhirnya, Faisal dah submit dua artikel. Kupasan yang menarik tentang Human First Collective dan seperti biasa tugas aku adalah untuk mencuri gambar-gambar yang ada dalam myspace diorang untuk diletakkan dalam fanzine.

Dah susun layout sampai 40 muka surat dan aku still banyak gile punya konten yang masih belum dimasukkan. Band interview aje ada lagi dalam 4. Artikel aku aje ada dalam 5 lagi yang nak letak, panjang-panjang pulak tu. Belum masuk book and video Reviews lagi. Belum lagi masuk gig review yang Azreen HC kata nak kasi. Mampus. Mana mau letak.

Feisal suruh buat double isu. Macam malas je. 40 muka surat macam nipis sangat. tak puas baca. Tak pe lah. 80 muka pun 80 muka la.. nanti aku up sikit harga.. muahahaha.

Tapi memang balance la.. tak politikal langsung yang membuatkan aku cukup teruja. Ayeh punya artikel memang stok novel ahadiat akashah, si fesal pulak memang stok dewan masyarakat, aku punya rencana memang lebih rileks. So variasi.

Kepada band band muda zaman sekarang. Kalau ada orang interview, jawab lah dengan tulisan-tulisan yang baik. Tahu lah korang semua generasi SMS, tapi jangan lah kasi aku 30 perenggan pakai bahasa SMS. pening aku nak edit satu satu.

Adoi!

1 comment:

Dhani said...

tak yah politikal sangat ah. relax relax jek. hehe